درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید دنیای ارزوها دریچه ای است برای حرفهای من و تو از حرفهای عاشقانه و دلدادگی گرفته تا کل کل و درد دل و طنز خلاصه هر چی حرف تو دلت داری بیا اینجا هم ببین هم بنویس منتظرتان هستم .
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 91154
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

دنیای آرزوها




 “ مَـنـے” ڪﮧ ڪـنـارش “ تـــــ♥ــــو ” نـبـاشـد ، 

بـزرگـتـریـטּ پـارادوڪـس ِ دُنـیـاسـﭞ ...!!!



نظرات شما عزیزان:

مسلم
ساعت21:48---5 ارديبهشت 1391
لحظه های با دوست بودن مثل خط سفید
جاده است .تیکه تیکه میشه ولی قطع نمیشه .

سلام دوست عزیزم ...بهت تبریک میگم
وب بسیار خوب –زیبا وپر محتوایی داری .
خوشحال میشم به من هم سری بزنی ونظرت رو بگی. اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن وبهم خبر بده تا شما رو لینک کنم .
به امید دیدار .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : Taraneh