درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید دنیای ارزوها دریچه ای است برای حرفهای من و تو از حرفهای عاشقانه و دلدادگی گرفته تا کل کل و درد دل و طنز خلاصه هر چی حرف تو دلت داری بیا اینجا هم ببین هم بنویس منتظرتان هستم .
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 91178
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

دنیای آرزوها




ﺍﺯ ﻣــــــــﺎ ﮐــــﻪ ﮔﺬﺷـــﺖ !

ﻭﻟـــﯽ ﺑــــﻪ ﺩﯾـــﮕﺮﯼ ﻣﻮﻗــﺘﯽ ﺑـــﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﮔﻮﺷـﺰﺩ ﮐﻦ

ﺗـــﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻭﻝ ﻓﮑـــﺮﯼ ﺑـــﻪ ﺣﺎﻝ ﺟـــﺎﯼ ﺧـــﺎﻟﯿﺖ ﮐﻨـﺪ... !



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:23---5 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز:
من برای تبلیغ داروی گیاهی نیاز به شما دارم فقط کافی است اجازه بدی در وبلاگ شما عضو بشم ویک مطلب تبلیغاتی بذارم.کافیه شما این مطلب را به صورت ثابت در ابتدای وبلاگ نمایش بدی ؟ برای هر فروشی که با کد شما خرید کنند 100000هزار ریال به حساب شما واریز میشه وحتی اگر فروش هم نداشته باشد هر ماه 50000ریال شارژ اعتباری براتون ارسال میشه؟؟
جهت اطلاعات بیشتروهمکاری میتوانید از طریق پیامک با شماره09146050859 در ارتباط باشید.
ایمیل M711Z117@YAHOO.COM
صمیمانه منتظر حضورگرمتان هستیم
بامراجعه به این وب نمونه تبلیغ مارا مشاهده کنید وتصمیم WWW.ARASH711.LOXBLOG.COM


میترا
ساعت16:44---5 ارديبهشت 1391
وب ومتن های قشنگی داری عزیزم لینکت کردم به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:37 ::  نويسنده : Taraneh