درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید دنیای ارزوها دریچه ای است برای حرفهای من و تو از حرفهای عاشقانه و دلدادگی گرفته تا کل کل و درد دل و طنز خلاصه هر چی حرف تو دلت داری بیا اینجا هم ببین هم بنویس منتظرتان هستم .
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

دنیای آرزوها




 اگه....

اگه تیپ بزنیم بریم سر كار میگن ببینم با كی قرار داری؟
اگه لباسهای معمولی بپوشیممیگن تواصلا" سلیقه نداری
اگه زیاد بگیم دوستت دارممیگن باز چه نقشه ای تو سرته
اگه نگیم دوستت دارم میگن پای كسه دیگه ای وسطه
اگه زیاد بهشون زنگ بزنیممیگن به من اعتماد نداری
اگه زنگ نزنیممیگن انگار سرت خیلی شلوغه
اگه تو خونه زیاد بخندیممیگن دیونه شدی
اگه كم بخندیممیگن بخت النحس
اگه شام بخواهیممیگن فقط فكر شكمشه
اگه شام نخواهیم میگن ذلیل مرده شام با كی كوفت كردی
ولی هرچی میگن بذار بگن ماكه كارمون درس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 18:58 ::  نويسنده : Taraneh