درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید دنیای ارزوها دریچه ای است برای حرفهای من و تو از حرفهای عاشقانه و دلدادگی گرفته تا کل کل و درد دل و طنز خلاصه هر چی حرف تو دلت داری بیا اینجا هم ببین هم بنویس منتظرتان هستم .
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

دنیای آرزوها




 مردا همه مثل هم هستن فقط چهره هاشون متفاوته تا بتوان آنها را از هم تشخیص داد!



نظرات شما عزیزان:

autobacklink
ساعت18:02---14 فروردين 1391
برای افزایش رتبه سایت یا وبلاگ خود در جستجوی راه حلی هستید؟
بهترین روش افزایش پیجرنک سایت و بالا آوردن آن در نتیجه های جستجو، دریافت بکلیک از دیگر سایت ها است. این کار یکی از سخت ترین کارهای وبمستر هاست. چرا که تبادل لینک 2 طرفه نه تنها رتبه را بالا نمیرد بلکه کاهش نیز میدهد.


سیستم کاری اتوبکلینک به این صورت است که شما پس از ثبت سایت خودتون در سایت، اسکریپتی را در صفحه سایت خود قرار میدهید که لینک تعدادی از سایت هایی که در اتوبکلینک ثبت شده اند را در سایت شما نمایش داده می دهد. به همین صورت لینک سایت شما در سایت های دیگر قرار داده می شود.


هم اکنون در سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و فعالسازی حساب کاربری تان، سایت خود را از قسمت سایت جدیداضافه کنید. سپس اسکریپت داده شده را در سایت خود قرار دهید. سایت شما پس از بررسی و تایید مدیر وارد سیستم میشود.

اتوبکلینک :: تبادل هوشمند و رایگان لینک

(بچه ها این مطلبو پخش کنین.من خودم امتحان کردم.ضرر نداره. میتونین برای نمونه وبلاگ منو ببینن.آدرس وبلاگم :
www.sarm.lxb.ir




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 17:41 ::  نويسنده : Taraneh