کدام حیوان بیشترین طول عمر را دارد؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید دنیای ارزوها دریچه ای است برای حرفهای من و تو از حرفهای عاشقانه و دلدادگی گرفته تا کل کل و درد دل و طنز خلاصه هر چی حرف تو دلت داری بیا اینجا هم ببین هم بنویس منتظرتان هستم .
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 91179
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

دنیای آرزوها




 نظر دانشمندان در مورد طول عمر حیوانات متفاوت است، حیوانات با توجه به شرایط و محیطی که در آن زندگی می کنند طول عمرهای متفاوتی دارند.

 

در میان جانوران، کلاغ پرنده ای مرموز و باهوش به حساب می آید،برخی بر این باورند که کلاغ ها عمری جاویدان دارند!اما کلاغ ها نیز مانند دیگر جانداران طول عمر مشخصی دارند.میانگین عمر این پرنده مرموز 200 سال تخمین زده شده است.درمیان پرندگان کلاغ بیشترین طول عمر را دارا است.

 

در جدول ذیل میانگین طول عمر جانوران اورده شده است.


نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت2:17---12 فروردين 1391
سلام من تورو لینک کردم اگه میشه توام منو لینک کن مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, :: 1:56 ::  نويسنده : Taraneh