درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید دنیای ارزوها دریچه ای است برای حرفهای من و تو از حرفهای عاشقانه و دلدادگی گرفته تا کل کل و درد دل و طنز خلاصه هر چی حرف تو دلت داری بیا اینجا هم ببین هم بنویس منتظرتان هستم .
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 91180
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

دنیای آرزوها




 درس خوندن امروز من : 
خوابیدن روی جزوه 
گرفتن مشکلات و نواقص گل های قالی
جمع کردن آشغال های ریز و درشت اطراف زمین
خاک گیری گوشه های موبایل
گرفتن چندین عکس با گوشی از خودم در حالت های مختلف ژست درس خوندن
اس ام اس بازی با بچه های دانشگاه که هر کدوم چه قدر درس خوندن
خوندن یادگاری های جزوه که رفقا سر کلاس نوشتن
فحش کشیدن استاد و فک و فامیل هاش
و در آخر هم خسه شدم و رفتم یه چیزی بخورم.

.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, :: 16:45 ::  نويسنده : Taraneh